De ce Arendoo?
  • Doar rezervări online
  • Fără taxe anuale, fără costuri inițiale
  • Comision doar din rezervări efectuate
  • Rapoarte rezervări în timp real prin SMS
  • Cont online și calendar de rezervări
  • Marketing orientat în Europa 
  • Nu solicităm exclusivitate
  • Înregistrare și adăugare anunț online imediată
  • Comision 15%
Întrebări frecvente
Ce este Arendoo? 
Arendoo este o platformă online care permite proprietarilor, ce doresc să-și promoveze proprietăţile imobiliare pentru închirieri scurte, să comunice direct cu potențialii chiriași iar Arendoo ajută la gestionarea rezervărilor și plăților pentru un comision de 15% din valoarea rezervărilor.
Cine poate adăuga anunţuri pe Arendoo? 
Arendoo lucrează cu orice proprietate potrivită pentru închirieri pe termen scurt. Orice proprietar îșî poate promova vila, hotelul, apartamentul sau cabana.
Pot promova mai multe proprietăţi pe Arendoo? 
Nu există limită la numărul de proprietăţi pe care doriți să le promovați pe Arendoo. Trebuie doar să vă creați un cont de proprietar și puteți să adăugați oricâte proprietăți doriți.
Există restricții privind locația proprietății? 
Nu există restricții pentru locația proprietății. Arendoo este disponibil în mai mult de 20 de țări.
Când primesc plățile pentru rezervările efectuate prin Arendoo? 
Arendoo oferă diverse opțiuni de plată între proprietari și oaspeți. În general, pentru a rezerva, chiriașii plătesc un depozit. Depozitul este păstrat în siguranță în portofele electronice (conturi online sigure) și este pus la dispoziția proprietarului la 24 de ore de la check-in.
Ce se întâmplă când cineva vrea să rezerve proprietatea? 
Arendoo oferă două modalități de a rezerva o proprietate: rezervare instant și rezervare la cerere. Dacă alegeți opțiunea de rezervare instantanee, chiriașii pot rezerva și plăti depozitul oricând, atâta timp cât datele sunt disponibile în calendar. Dacă alegeți opțiunea de rezervare la cerere, clienții vor trimite solicitări pentru a vă rezerva proprietatea iar dvs. veți putea să le acceptați sau să le refuzați. Chiriașii vor putea rezerva și plăti depozitul doar după ce ați acceptat cererea de rezervare.
Pot contacta direct chiriașii? 
Proprietarii și chiriașii pot comunica direct folosind sistemul de chat Arendoo în orice moment al procesului de rezervare.
Pot face reclamă prin diferite canale sau Arendoo necesită exclusivitate? 
Arendoo nu necesită exclusivitate, sunteți liber să faceți publicitate prin orice canal doriți.