Termeni şi condiţii
Termenii serviciilor
Vă rugăm să citiți cu atenție acești termenii ai serviciilor, deoarece conțin informații importante privind drepturile, precum si vulnerabilități și obligațiile legale. Acestea includ diverse limitări și excluderi, clauze ce reglementează jurisdicția și locul de disputare și obligațiile de a respecta legile și reglementările aplicabile.
În special, gazdele ar trebui să înțeleagă cum funcționează legile în orașele proprietăților sale. Unele orașe au legi ce restricționează capacitatea lor de a găzdui oaspeți plătitori pentru perioade scurte. Aceste legi fac adesea parte din codurile de zonare sau administrative ale orașului. În multe orașe, gazdele trebuie să se înregistreze, să obțină un permis sau să obțină o licențăînainte de a lista o proprietate sau de a accepta oaspeți. Anumite tipuri de rezervări pe termen scurt pot fi interzise în totalitate. Variază foarte mult modul în care administrațiile locale aplică aceste legi. Sancțiunile pot include amenzi sau alte executări. Gazdele ar trebui să examineze legile locale de care apartin, înainte de a lista un spațiu pe Arendoo.
Ultima actualizare: 26.01.2024
Termenii serviciului
Arendoo este o platformă online pentru gazdele care doresc să își închirieze o proprietate și oaspeții care doresc să închirieze astfel de locuri de cazare. Platforma este operată și dezvoltată de Arendoo Ltd, companie înregistrată în Marea Britanie, înregistrare N 2857145.
Pentru orice plăți pentru rezervări sau încasări lucrați cu MANGOPAY SA care operează soluția de plată MANGOPAY.
Platforma cuprinde site-urile: www.arednoo.com, www.arendoo.bg, www.arendoo.ro, www.arendoo.ru, aplicații și servicii prin care gazdele pot crea oferte pentru cazare, iar oaspeții pot găsi și rezerva locuințe direct de la proprietari. Înțelegeți și sunteți de acord că Arendoo nu este parte la niciun acord încheiat între gazde și oaspeți și Arendoo nu este un broker, agent sau asigurator imobiliar. Arendoo nu are nici un control asupra comportamentului gazdelor, oaspeților și al altor utilizatori ai site-ului, al aplicației și serviciilor sau al oricăror spații de cazare și nu își asumă nici o responsabilitate în acest sens, în măsura maximă permisă de lege.
Modificări
Arednoo își rezervă dreptul, la propria sa discreție, de a modifica platforma sau de a modifica acești Termeni, inclusiv taxele serviciilor, în orice moment și fără notificare prealabilă. Dacă modificăm acești Termeni, vom publica modificările fie pe Site-uri, fie prin intermediul aplicației sau vă vom furniza o notificare despre modificare. Vom actualiza, de asemenea, „Ultima dată actualizată”în partea de sus a acestor Termeni. Prin continuarea accesării sau utilizării platformei, după ce am publicat o modificare pe Site-uri sau prin intermediul Aplicației sau dacă v-am furnizat o notificare privind o modificare, indicați că sunteți de acord să acceptați Termenii modificați. Dacă Termenii modificați nu vă sunt acceptabili, singurul dvs. recurs este săîncetați utilizarea Site-ului, aplicației și serviciilor.
Eligibilitate
Platforma este destinată exclusiv persoanelor cu vârsta peste 18 ani. Orice acces sau utilizare a platformei de către persoanele sub 18 ani este în mod expres interzis. Accesând sau utilizând platforma garantați că aveți 18 ani sau mai mult.
Definiții cheie:
"Oaspete" înseamnă o persoană care solicită de la gazdă o rezervare a unui spațiu de cazare prin intermediul platformei sau un membru care utilizează un spațiu de cazare și nu este proprietarul unei astfel de proprietăți.
„Gazdă”înseamnă o persoană care creează o ofertă prin intermediul platformei.
"Ofertă" înseamnă o proprietate care este listată de către o gazdă ca fiind disponibilă pentru închiriere prin intermediul site-ului, aplicației și serviciilor.
„Membru” înseamnă o persoană care finalizează procesul de înregistrare a contului Arendoo și devine membru, dar fără a se limita la gazde și oaspeți, așa cum este descris în „Înregistrarea contului pe Arendoo” .
Pentru a utiliza unele dintre serviciile și instrumentele pe care Arendoo vă oferă, trebuie să văînregistrați și să creați un cont. Puteți începe procesul de înregistrare făcând clic pe linkurile de înregistrare disponibile pe platformă sau în aplicație. În timpul procesului de înregistrare a contului, vi se va solicita să furnizați anumite informații.
1) Sunteți de acord că informațiile furnizate pentru înregistrare vor fi corecte, actuale și complete. 2) Sunteți de acord să păstrați informațiile de înregistrare la zi și să modificați contul, dacă este necesar.
După ce sunteți înregistrat și aveți contul deschis, va fi creată o pagină de profil pentru dvs. Pagina de profil vă va pune la dispoziție instrumente ce vă vor permite să creați oferte și să faceți rezervări.
Arendoo își rezervă dreptul de a suspenda sau de a rezilia contul dvs. Arendoo și accesul dvs. la site, aplicație și servicii dacă creați mai multe conturi Arendoo sau dacă orice informație furnizatăîn timpul procesului de înregistrare sau ulterior se dovedește a fi inexactă, frauduloasă, neactuală sau incompletă.
Sunteți responsabil pentru protejarea parolei dvs. Sunteți de acord că nu veți dezvălui parola nici unui terțși că veți avea responsabilitatea exclusivă pentru orice activități sau acțiuni din contul Arendoo, indiferent dacă ați autorizat sau nu astfel de activități sau acțiuni. Veți anunța imediat Arendoo despre orice utilizare neautorizată a Contului dvs. Arendoo.
Când văînregistrați și deschideți un cont Arendoo, platforma va crea, de asemenea, un portofel electronic numit de altfel și e-wallet sau e-portofel, pe numele dvs. cu Mangopay. Termenii și starea Mangopay sunt disponibile aici.
DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU TERMENII ȘI CONDIȚIILE MANGOPAY, NU CONTINUAȚI ÎNREGISTRAREA ȘI DESCHIDEREA UNUI CONT CU ARENDOO.
Crearea ofertelor
Ca membru puteți crea oferte de cazare. Pentru a crea o ofertă, trebuie să furnizați informații despre proprietatea pe care o veți închiria. Informațiile necesare pentru listare sunt locația, capacitatea, dimensiunea, caracteristicile și disponibilitatea cazării și a prețurilor, regulile aplicabile și termenul financiar pentru închirierea acesteia. Oferta va fi pusă la dispoziția publicului pentru rezervările prin intermediul platformei.
Prin crearea ofertei, recunoașteți și sunteți de acord că sunteți singurul responsabil pentru informațiile pe care le publicați. De asemenea, sunteți de acord că prin crearea unei oferte și publicarea informațiilor despre proprietatea dvs. nu se încalcă niciun alt acord pe care l-ați putut încheia cu terțe părți, cum ar fi întreprinderi de întreținere, asociații de proprietari și municipalități. De asemenea, sunteți de acord că oferta dvs. către public nu încalcă nicio legislație, reguli și reglementări care se pot aplica proprietății dumneavoastră.
Arendoo își rezervă dreptul de a elimina orice ofertăîn orice moment, fără notificare prealabilă, în cazul în care consideră căînregistrarea încalcă oricare dintre termenii Arendoo.
Efectuarea și manipularea rezervărilor
Terminologie:
„Suma totală a rezervării”înseamnă suma totală pe care oaspetele trebuie să o plătească pentru utilizarea proprietății pentru perioada aleasă.
„Depozit” înseamnă o sumă care face parte din suma totală a rezervării și care este plătită pentru a asigura rezervarea.
„Rezervare confirmată”înseamnă o rezervare confirmată de către gazdăși pentru care oaspetele poate plăti pentru a o asigura.
„Rezervare securizată”înseamnă o rezervare pentru care oaspetele a plătit orice sumă prin intermediul platformei.
„Taxe”înseamnă suma pe care Arendoo o încasează de la gazdă pentru utilizarea serviciilor furnizate de platformă.
Suma taxelor depinde de locația proprietății. Taxele exacte vor fi indicate în mod clar membrilor la înregistrarea unui cont, crearea ofertei sau în cererea rezervării.
Termeni de rezervare pentru gazde
Dacă dvs. in calitate de gazdă, primiți o solicitare de rezervare, va trebui să o respingeți sau să o confirmați. Respingerea sau confirmarea va trebui făcutăîn termen de 24 de ore de la primirea cererii. Dacă nu respingeți sau nu confirmați solicitarea, aceasta va fi anulată automat. Cererea de rezervare va conține următoarele informații: numele oaspeților, perioada în care ar dori săînchirieze proprietatea / cazarea și datele de plecare / de-cazare, numărul de persoane care vor utiliza imobilul, suma totală a rezervării și taxele plătite către Arendoo dacă se aplică astfel de taxe.
Odată ce solicitarea este confirmată de către dvs., oaspeții vor fi anunțați că solicitarea acestuia este confirmatăși se va cere să se efectueze plata pentru a asigura rezervarea. Suma plății depinde de planul de plată al ofertei și poate sa fie un depozit, fie suma totală a rezervării. După efectuarea plății, veți primi datele de contact ale oaspetelui / e-mailul, numărul de telefon /. Dacă oaspeții nu efectuează plata în termen de 24 de ore de la confirmarea cererii de rezervare, rezervarea va fi anulată automat.
Fiind gazdă, sunteți de acord că, dacă confirmați o solicitare de rezervare, veți păstra imobilul disponibil pentru oaspetele care a făcut cererea de rezervare pentru 24 de ore de la confirmare și nu veți încheia nici un alt contract de închiriere care ar putea împiedica oaspetele săînchirieze apartamentul în perioada specificatăîn cererea de rezervare.
Când oaspeții efectuează plata pentru rezervare, fondurile vor fi înregistrate într-un portofel electronic pe numele oaspetelui furnizat de Mangopay. Fondurile, mai puțin comisioanele, vor fi transferate din portofelul electronic al oaspeților în portofelul electronic al gazdei, la 24 de ore de la efectuarea cazării în imobilul care a fost rezervat. Odată ce portofelul electronic al gazdei este creditat cu fondurile pentru rezervare, mai puțin taxele, gazda poate efectua o retragere de fonduri conform termenilor și condițiilor Mangopay.
Dacă datorați sau sunteți de acord să plătiți oricare sumă către Arendoo (fie ca urmare a rezervărilor dvs., taxelor suplimentare sau acțiuni suplimentare convenite ca gazdă sau altfel), atunci Arendoo poate (dar nu este obligat) să rețină suma datorată către Arendoo din oricare alte sume de plată datorate dvs. în calitate de gazdăși a utiliza suma reținută pentru a compensa suma datorată de dvs. către Arendoo.
Gazda este de acord că orice plăți efectuate de oaspete pentru rezervarea proprietății gazdei prin Mangopay și transferate în portofelul electronic al oaspetelui vor fi considerate drept plată pentru rezervare.
Platforma permite gazdelor să accelereze procesul de rezervare și să evite etapa de confirmare a procesului de rezervare, alegând să folosească opțiunea de rezervare instantanee. Optând pentru facilitatea de rezervare instantanee, în calitate de gazdă sunteți de acord că disponibilitatea și orice alte informații cu privire la cazarea dvs. sunt întotdeauna la zi și orice oaspete vă poate rezerva cazarea fără să vă solicite confirmare suplimentară.
Opțiunea de rezervare instantanee va fi disponibilă pentru gazde la cerere sau le va fi propusă automat de către Arendoo după ce au îndeplinit mai mult de trei (3) rezervări. Gazdele pot renunța oricând la opțiunea de rezervare instantă, informând Arendoo prin e-mail.
Termeni de rezervare pentru oaspeți
Gazdele, nu Arendoo, sunt singurele responsabile pentru onorarea oricărei rezervări confirmate și punerea la dispoziție a oricăror imobile rezervate prin intermediul platformei. Dacă dumneavoastră, în calitate de oaspete, alegeți săîncheiați o tranzacție cu o gazdă pentru rezervarea unui spațiu de cazare, sunteți de acord și înțelegeți că vi se va cere săîncheiați un acord cu gazda și sunteți de acord să acceptați orice termeni, condiții, reguli și restricții asociate cu o astfel de cazare impusă de gazdă. Dumneavoastră recunoașteți și sunteți de acord că dvs., și nu Arendoo, veți fi responsabil pentru îndeplinirea obligațiilor oricărui astfel de acord, că Arendoo nu este parte la astfel de acorduri, iar cu excepția obligațiilor sale de plată prezentate, Arendoo își declină toate responsabilitățile care decurg din aceste acorduri sau în legătură cu orice astfel de acorduri.
În calitate de oaspete puteți trimite cereri de rezervare prin intermediul platformei. Cererea va conține perioada pentru care doriți săînchiriați imobilul, datele de cazare și de-cazare, suma totală pentru rezervare, numărul de persoane care vor utiliza imobilul, planul de platăși numele dvs. Datele dvs. de contact nu vor fi trimise gazdei. Gazda are 24 de ore pentru a respinge sau confirma cererea. Dacă solicitarea este confirmată, veți avea la dispoziție 24 de ore pentru a efectua plata pentru rezervarea acesteia. Dacă nu efectuați plata în termen de 24 de ore de la confirmarea rezervării, rezervarea va fi anulată automat. Plățile se efectuează prin intermediul platformei prin intermediul sistemului de plată Mangopay. După efectuarea plății pentru rezervare, vi se vor furniza datele de contact, e-mailul și numărul de telefon al gazdei și adresa exactă a cazării.
Anularile
Anulări de către gazde
Dacă, in calitate de gazdă, anulați o rezervare confirmată, sunteți de acord că Arendoo vă poate aplica penalități sau consecințe pentru dvs. sau pentru oferta dvs., inclusiv:
- publicarea unei recenzii automate pe oferta dvs. care indică anularea unei rezervări
- păstrarea calendarului aferent ofertei dvs. drept indisponibilă sau blocată pentru datele rezervării anulate
- impunerea unei taxe de anulare (pentru a fi reținută din plățile viitoare sau retrase pe cardul de credit anexat la dosarul Arendoo). Veți fi notificat de situațiile în care se va aplica o taxă de anulare înainte de a decide să anulați rezervarea.
Anulări de către oaspeți
Dacă, în calitate de oaspete, doriți să anulați o rezervare sigură efectuată prin Arendoo, înainte sau după sosirea la cazare, politica de anulare a gazdei conținutăîn oferta respectivă se va aplica acestei anulări. Capacitatea noastră de a rambursa orice sumă percepută va depinde de condițiile politicii de anulare aplicabile. Detalii pentru rambursări și politici de anulare vor fi disponibile pentru fiecare ofertăîn parte.
Rambursarea fondurilor oaspeților și politica privind probleme de cazare
Rambursarea este disponibilă pentru oaspeții care au rezervat și au plătit pentru rezervare prin platformăși au probleme de cazare.
„Problema cazării” este una dintre următoarele situații
1. Gazda
- anulează o rezervare cu puțin timp înainte de începerea programată a rezervării.
- nu furnizează oaspeților capacitatea rezonabilă de acces la cazare (de exemplu, prin furnizarea cheilor și / sau a unui cod de acces și securitate).
2. Descrierea cazării în oferta de pe platformă este semnificativ diferităîn ceea ce privește:
- dimensiunea spațiului de cazare (de exemplu, numărul și dimensiunea dormitorelor, a băii și / sau a bucătăriei sau a altor camere),
- dacă rezervarea cazării este pentru o cameră privată sau o cameră comunăși dacă o altă persoană, inclusiv gazda, rămâne în imobil în timpul rezervării,
(- facilitățile sau caracteristicile speciale reprezentate în descrierea ofertei nu sunt furnizate sau nu funcționează, cum ar fi punți, piscine, cadă cu hidromasaj, băi (toaletă / duș / cadă), bucătărie (chiuvetă / sobă / frigider sau alte aparate importante), și sisteme electrice, de încălzire sau de aer condiționat,
- locația fizică a cazării (proximitate).
3. La începutul rezervării oaspeților, cazarea:
- nu este în general curat și sanitar
- conține pericole pentru siguranță sau pentru sănătate, care ar putea, la hotărîrea Arendoo, rezonabil să afecteze șederea oaspetelui.
-nu dispun de lenjerie de pat și prosoape de baie disponibile pentru utilizarea oaspeților sau
-are vermină sau conține animale de companie care nu sunt menționate în ofertă
Moment pentru raportarea unei probleme de cazare
Oaspetele este de acord că poate raporta o problemă de cazare și poate solicita o rambursare până cel târziu la ora 12:00 din ziua următoare zilei de cazare.
În cazul în care oaspetele nu reușește să raporteze o problemă de cazare către Arendoo în termenul limită de raportare, ora 12:00 din ziua următoare cazării, orice alte revendicări ar trebui discutate și soluționate direct cu gazda.
Condiții de rambursare pentru oaspeți
Dacă oaspeții întâmpină o problema de cazare, Arendoo, la discreția sa, (1) va rambursa oaspetele până la suma plătită prin intermediul platformei sau (2) va găsi o altă cazare care este rezonabil comparabilă cu cea pe care oaspetele a rezervat-o inițial.
Condiții pentru a revendica o problemă de cazare
Numai un oaspete poate depune o cerere pentru o problemă de cazare. Dacă sunteți oaspete, pentru a depune o cerere valabilă pentru o problemă de cazare și a primi beneficiile cu privire la rezervarea dvs., trebuie săîndepliniți fiecare dintre următoarele condiții:
- Trebuie să aduceți la cunoștință problema de cazare în scris prin e-mail sau prin telefon și să ne furnizați informații (inclusiv fotografii sau alte dovezi) despre cazare și circumstanțele problemei de cazare și trebuie să răspundeți la orice solicitări din partea noastră referitor la informații suplimentare și să cooperați pentru a soluționa problema cazării.
- Nu trebuie să fi provocat direct sau indirect problema de cazare (prin acțiunea dvs., omisiune sau neglijență).
-Trebuie să fi depus eforturi rezonabile pentru a încerca remedierea circumstanțelor problemei de cazare cu gazda înainte de a raporta o problemă de cazare către Arendoo.
Termeni de rambursare pentru gazde
Gazda va oferi oaspeților o asistență adecvatăși o calitate rezonabilă a cazării pentru a evita problemele de cazare. Pentru o perioadă de 24 de ore de la cazare, gazda ar trebui să fie disponibilă sau ar trebui să se asigure că un terț este disponibil pentru a încerca, cu bună credință, să rezolve orice probleme de cazare.
În cazul în care Arendoo stabilește că un oaspete a rezolvat o problemă de cazare, și oaspetele trebuie să fie rambursat, gazda este de acord că Arendoo are dreptul de a reține transferul de fonduri de la portofelul electronic al oaspetelui către portofelul electronic al gazdei și restitui suma oaspetelui. În plus, dumneavoastră ca gazdă sunteți de acord că Arendoo are dreptul să vă debiteze portofelul electronic cu privire la suma necesară pentru îndeplinirea restituirii.
În cazul în care portofelul electronic al gazdei nu are fonduri suficiente pentru restituire, gazda trebuie să crediteze portofelul electronic cu fondurile necesare pentru restituire sau să facă alte aranjamente pentru decontarea restituirii.
Dacă gazda decide să conteste reclamația privind problema de cazare, acesta trebuie să contacteze Arendoo prin e-mail sau telefon și să furnizeze dovezi suficiente pentru a contesta rambursarea. Gazda va furniza, de asemenea, dovezi că a depus un efort rezonabil pentru a rezolva problema cazării.
Sunteți de acord că toate determinările efectuate de Arendoo în ceea ce privește problema de cazare trebuie să fie finale și obligatorii pentru oaspeți și gazde, indiferent de depunerea unui litigiu împotriva acestei probleme de cazare. În cazul apariției uneia sau a mai multor probleme de cazare, Arendoo, la discreția sa, poate alege să ia măsuri suplimentare. Aceste acțiuni includ, dar nu se limitează la, afectarea negativă a clasamentului dvs. de listare, recenzii automate care indică probleme de cazare, anularea rezervărilor viitoare, suspendarea sau eliminarea listării de cazare sau impunerea de penalități sau taxe pentru sarcina administrativă asociată problemelor de cazare.
Dispoziții suplimentare
Adresa de e-mail și datele dvs.; Politica noastră de confidențialitate; Transmitere de date
Când dvs. in calitate de gazdă sau oaspete ne furnizați adresa dvs. de e-mail, numele sau alte informații în legătură cu utilizarea sau accesul dvs. la platformă, orice serviciu sau instrument furnizat pe platformă sau altfel, sunteți de acord să permiteți adăugarea adresei dvs. de e-mail, numelui sau altor informații furnizate în baza noastră de date cu utilizatori. Puteți primi unul sau mai multe e-mailuri promoționale de pe platformă. Sunteți liber să optați să nu primiți astfel de e-mailuri promoționale în orice moment. Vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații cu privire la e-mailurile noastre, precum și alte practici, protecție, de colectare a datelor, dar și cum să optați pentru a nu primi astfel de e-mailuri.
Utilizarea de către dvs. a platformei semnifică recunoașterea și acordul dvs. cu politica noastră de confidențialitate.
Linkuri hipertext
Arendoo își rezervă dreptul de a refuza legături de hipertext sau adrese ale altor site-uri web din ofertăși de a elimina legături sau adrese web fără notificare la discreția noastră. În plus, ne rezervăm dreptul de a percepe taxele pentru link-urile de hipertext în orice moment.
Traduceri și hărți
Dacă orice conținut introdus de gazdă sau oaspete este tradus pentru afișare pe platformă, Arendoo nu poate garanta exactitatea sau calitatea unei astfel de traduceri, iar gazdele și oaspeții sunt responsabili pentru revizuirea, verificarea și acuratețea traducerii respective. Cu excepția cazului în care specificăm altfel, orice servicii de traducere sunt oferite de noi gratuit.
Hărțile oferite pe platformă furnizate de Google sunt supuse termenilor și condițiilor Google Maps
Controlul legii și jurisdicției.
Acești Termeni și utilizarea serviciilor de către dvs. vor fi interpretate în conformitate cu legile Regatului Unit, fără a ține cont de dispozițiile sale privind conflictul de legi.